Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Nasz doradca wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Dziękujemy za umówienie spotkania!

Na wskazany adres e-mail wysłaliśmy zaproszenie
na spotkanie on-line. Do zobaczenia!
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

Dziękujemy za subskrypcję naszego newslettera!

Będziesz otrzymywać informacje o SMEO. Skorzystaj z faktoringu SMEO, a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

Najnowszy wpis:

Finansowanie start-upu: różne źródła kapitału

Czytaj

Czy faktoring jest dla Ciebie? Poznaj 3 historie naszych klientów!

Czytaj

Kiedy i jak skalować biznes: praktyczne wskazówki

Czytaj

Najnowszy wpis:

Finansowanie start-upu: różne źródła kapitału

Czytaj

Czy faktoring jest dla Ciebie? Poznaj 3 historie naszych klientów!

Czytaj

Kiedy i jak skalować biznes: praktyczne wskazówki

Czytaj

Rozwój biznesu

Narzędzia przydatne w biznesie – 8 przykładów [darmowe i płatne]

Paulina

19.07.2023 r

4 minut czytania

Obecnie dostępnych jest wiele przydatnych w biznesie narzędzi, które ułatwiają zarządzanie budżetem, planowanie działań marketingowych czy organizację pracy. Desktopowe czy mobilne aplikacje przynoszą liczne korzyści freelancerom, właścicielom jednoosobowych działalności czy wspólnikom spółek. Przedstawiamy 8 narzędzi dla biznesu, darmowych i płatnych.

Narzędzie do planowania postów social media: CoSchedule

CoSchedule to narzędzie w formie kalendarza, pomagającego zaplanować publikację postów w mediach społecznościowych. Jest funkcjonalne i proste w obsłudze. Możesz tu nie nie tylko planować działania, ale też zautomatyzować je, to znaczy zlecić publikowanie postów z poziomu aplikacji. W jednym miejscu dostępne są wszystkie konta w social media. To znacząco upraszcza planowanie i publikowanie kontentu. Wersja do 2 profili social media jest za darmo, nielimitowane opcje publikacji kosztują 29 dolarów za miesiąc.

Narzędzie do organizacji pracy: Trello

Trello jest doceniane od wielu lat przez freelancerów, małe firmy i grupy projektowe w ramach większych podmiotów. To wygodny program do tworzenia obszarów roboczych, w których możesz przenosić zadania między kolumnami jak „do zrobienia”, „w trakcie” i „zrobione” lub nazwanymi wedle własnego uznania. W kolumnach znajdują się karty zadań. Do każdego zdania możesz dodawać szczegóły, np. terminy wykonania i osoby odpowiedzialne za ich zrobienie. Podstawowa wersja Trello dla jednego użytkownika lub niewielkiego zespołu, do 10 tablic, jest darmowa. Subskrypcja rozszerzonej funkcjonalności z nielimitowaną liczbą tablic kosztuje od 5 dolarów za miesiąc za użytkownika.

Narzędzie do komunikacji: Slack

Program do komunikacji, który pozwala nie tylko rozmawiać na chacie, wykonywać połączenia głosowe i wideo, ale też dzielić się plikami, danymi. Ma wersję desktopową i mobilną. Doskonałe narzędzie dla osób, które muszą być w stałym kontakcie z innymi członkami zespołu, klientami czy zleceniobiorcami. Subskrypcja na miesiąc kosztuje około 7 dolarów w wersji podstawowej.

Narzędzie do analityki ruchu na stronie www: Google Analytics

Powszechnie znane i najczęściej używane narzędzie do analizy ruchu na stronie internetowej – Google Analytics. To darmowe oprogramowania pozwala wyciągnąć wnioski na temat tego, kim są odbiorcy strony www, jak na nią trafiają, ile czasu na niej spędzają i co ich najbardziej interesuje. Dzięki temu możesz zoptymalizować działania dotyczące funkcjonowania strony i znajdującego się na niej kontentu.

Narzędzie do mailingu: Mailchimp

Mailchimp pozwala wysyłać newsletter do zapisanych w bazie klientów. To intuicyjne narzędzie, które poza opcją automatyzacji wysyłki maili dostarcza gros danych dotyczących tego, jak użytkownicy korzystają z newslettera i które treści są otwierane i chętnie czytane. Mailchimp umożliwia też zarządzanie bazą subskrybentów. W wersji darmowej możesz wysyłać newsletter do 2000 kontaktów, pakiety na więcej subskrybentów są już płatne.

Narzędzie do zarządzania należnościami: faktoring

Faktoring to usługa finansowa pozwalająca na wygodne zarządzanie należnościami oraz umożliwiająca szybsze uzyskanie płatności z faktur. Dzięki faktoringowi Twoja firma otrzymuje środki z wystawionych faktur sprzedażowych od ręki. Nie musisz tym samym czekać na uregulowanie płatności przez kontrahenta, co czasem trwa nawet 60 czy 90 dni. Fakturę wgrywasz w Panelu Klienta w dowolnym momencie dnia lub nocy, w 100% online, a środki dostajesz na konto w 24 godziny. W SMEO system do zarządzania należnościami jest całkowicie darmowy. Pieniądze możesz przeznaczyć na dowolny cel, natychmiast poprawiając płynność finansową przedsiębiorstwa.

Narzędzie do księgowości: Infakt

Aplikacja desktopowa i mobilna do księgowości online, Infakt pozwala rejestrować wydatki firmowe oraz przychody, a następnie wyliczać należne daniny do ZUS-u czy Urzędu Skarbowego. Z tym programem zyskujesz transparentny wgląd do tego, ile Twoja firma zarabia, a ile wydaje i na co idą środki. Użytkownicy mają też możliwość kontaktu z księgowym, oddelegowanym specjalnie dla nich. Możesz zadawać pytania i prosić o wsparcie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych. Subskrypcja Infaktu kosztuje od 5 zł za miesiąc, w  podstawowej wersji.

Narzędzie do płatności w e-commerce: Paytel

Paytel jest bramką płatniczą udostępniającą 30 metod płatności dla biznesu e-commerce. Jest zintegrowana z głównymi platformami do sklepów online, jak Magento, WooCommerce, Prestashop, za pomocą wtyczek. Możesz też dodać ją do strony z użyciem API lub formularzy płatności. Paytel to także mobilne terminale płatnicze i wiele innych narzędzi płatniczych dla biznesu.

Paulina

Ekspert ds. faktoringu

Data publikacji

19.07.2023 r.

Ocena: 0,00 (0 opini)
Loading...

Zapisz się do newslettera

  Adres e-mail *  

Czytaj dalej

Sprawdź inne wartościowe wpisy

Złóż darmowy wniosek