Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Nasz doradca wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Dziękujemy za umówienie spotkania!

Na wskazany adres e-mail wysłaliśmy zaproszenie
na spotkanie on-line. Do zobaczenia!
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

Dziękujemy za subskrypcję naszego newslettera!

Będziesz otrzymywać informacje o SMEO. Skorzystaj z faktoringu SMEO, a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.



Czy SMEO kontaktuje się z odbiorcą faktury?

Tak. Kontaktujemy się z odbiorcą w celu potwierdzenia faktury. Przypominamy mu także o konieczności spłaty, jeśli ta nie wpłynęła do nas w terminie. Wiemy jak zależy Ci na relacji z kontrahentami, dlatego komunikacja następuje z poszanowaniem tych relacji.

Co się dzieje gdy odbiorca nie zapłaci faktury na czas?

W przypadku braku płatności na czas, dajemy Ci Dodatkowy Okres Finansowania, czyli dodatkowe 5 dni, za które nie musisz płacić. Jeżeli spłata nie nastąpi w przeciągu tego okresu, następuje naliczanie prowizji zgodnie z cennikiem Twojej usługi.

Jakie warunki musi spełnić Odbiorca faktury, żeby otrzymać finansowanie faktury?

Kontrahent musi być zarejestrowaną w Polsce firmą, z minimum 6 lub 12 miesięcznym stażem(w zależności od klienta). Firma powinna być wiarygodna i posiadać dobrą kondycję finansową.

Ile czasu na zaakceptowanie Umowy cesji ma Odbiorca faktury?

Czas nie jest z góry ustalony. Staramy się jak najszybciej potwierdzić fakturę, aby przelać pieniądze na Twoje konto.

Co musi zrobić Odbiorca faktury żebym otrzymał finansowanie faktury?

Od odbiorcy oczekujemy jedynie potwierdzenia faktury (pisemnie lub telefonicznie). Potwierdzamy i weryfikujemy zasadność faktury a także podstawowe dane.

Odbiorca chce wprowadzić zmiany na fakturze, co dalej?

Kontrahent nie wprowadza zmian na fakturze. Jeśli dane wymagają poprawy, wówczas to Ciebie prosimy o korektę faktury.

Czy kontrahent musi zgodzić się na finansowanie faktury, nawet jeśli nie ma zakazu cesji?

Zgodnie z prawem w przypadku braku zakazu cesji w zleceniu, kontrahent zostanie jedynie poinformowany o przejęciu wierzytelności. Należy jednak wcześniej porozmawiać z kontrahentem, aby cesja nie stanowiła dla nikogo problemu.

Mój kontrahent nie wyraża zgody na cesję, co w takim przypadku?

Nie finansujemy faktur z zakazem cesji.

W jaki sposób kontaktujecie się z Odbiorcą faktury?

W większości przypadków drogą mailową. Jednakże, w przypadku gdy kontakt mailowy nie zostanie nawiązany, z Odbiorcą faktury kontaktujemy się telefonicznie.

Odbiorca przelał pieniądze na moje konto, co dalej?

W tym wypadku przelej te środki na dedykowany dla Ciebie numer konta w SMEO. Poinformuj nas także o tej sytuacji, wysyłając maila na adres bok@smeo.pl.