Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Nasz doradca wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.
Dziękujemy za umówienie spotkania!
Na wskazany adres e-mail wysłaliśmy zaproszenie
na spotkanie on-line. Do zobaczenia!
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!
Dziękujemy za subskrypcję naszego newslettera!
Będziesz otrzymywać informacje o SMEO. Skorzystaj z faktoringu SMEO, a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!
FAQ
Tak. Kontaktujemy się z odbiorcą w celu potwierdzenia faktury. Przypominamy mu także o konieczności spłaty, jeśli ta nie wpłynęła do nas w terminie. Wiemy jak zależy Ci na relacji z kontrahentami, dlatego komunikacja następuje z poszanowaniem tych relacji.
W przypadku braku płatności na czas, dajemy Ci Dodatkowy Okres Finansowania, czyli dodatkowe 5 dni, za które nie musisz płacić. Jeżeli spłata nie nastąpi w przeciągu tego okresu, następuje naliczanie prowizji zgodnie z cennikiem Twojej usługi.
Kontrahent musi być zarejestrowaną w Polsce firmą, z minimum 6 lub 12 miesięcznym stażem(w zależności od klienta). Firma powinna być wiarygodna i posiadać dobrą kondycję finansową.
Czas nie jest z góry ustalony. Staramy się jak najszybciej potwierdzić fakturę, aby przelać pieniądze na Twoje konto.
Od odbiorcy oczekujemy jedynie potwierdzenia faktury (pisemnie lub telefonicznie). Potwierdzamy i weryfikujemy zasadność faktury a także podstawowe dane.
Kontrahent nie wprowadza zmian na fakturze. Jeśli dane wymagają poprawy, wówczas to Ciebie prosimy o korektę faktury.
Zgodnie z prawem w przypadku braku zakazu cesji w zleceniu, kontrahent zostanie jedynie poinformowany o przejęciu wierzytelności. Należy jednak wcześniej porozmawiać z kontrahentem, aby cesja nie stanowiła dla nikogo problemu.
Nie finansujemy faktur z zakazem cesji.
W większości przypadków drogą mailową. Jednakże, w przypadku gdy kontakt mailowy nie zostanie nawiązany, z Odbiorcą faktury kontaktujemy się telefonicznie.
W tym wypadku przelej te środki na dedykowany dla Ciebie numer konta w SMEO. Poinformuj nas także o tej sytuacji, wysyłając maila na adres bok@smeo.pl.