Strefa klienta Zaloguj się do: Panelu faktoringu Panelu pożyczki

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Nasz doradca wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Dziękujemy za umówienie spotkania!

Na wskazany adres e-mail wysłaliśmy zaproszenie
na spotkanie on-line. Do zobaczenia!
Skorzystaj z faktoringu SMEO,
a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

Dziękujemy za subskrypcję naszego newslettera!

Będziesz otrzymywać informacje o SMEO. Skorzystaj z faktoringu SMEO, a pieniądze na konto otrzymasz w 5 minut!

REGULAMIN PROMOCJI Quiz z nagrodą

REGULAMIN PROMOCJI Quiz z nagrodą

I. PROMOCJA
  1. Regulamin określa zasady prowadzenia i uczestnictwa w Promocji Quiz z nagrodą.
II. ORGANIZATOR
  1. Organizatorem Promocji jest SMEO S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000679116, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5252712429, REGON: 367336046 posiadająca kapitał zakładowy w pełni opłacony w wysokości 2 987 892,00 PLN, zwana w dalszej części Regulaminu SMEO
III. DEFINICJE
  1. Klient – przedsiębiorca, rozumiany jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, spółka osobowa lub spółka kapitałowa;
  2. Nagroda – nagroda w postaci karty prepaid, bonu lub kodu rabatowego w wysokości co najmniej 20 zł do wykorzystania w sklepie lub u usługodawcy, wskazanego na tej karcie, bonie lub kodzie (przykładowo może to być Netflix, HBO GO, Spotify, Allegro itp.);
  3. Promocja – promocja o nazwie Quiz z nagrodą prowadzona przez SMEO na podstawie Regulaminu;
  4. Uczestnik – uczestnik programu Akademia Faktoringu;
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin.
IV. ZASADY PROMOCJI
  1. Z Promocji może skorzystać jedynie Uczestnik Akademii Faktoringu.
  2. W celu przystąpienia do Promocji Uczestnik Akademii Faktoringu musi uczestniczyć w całym webinarze zorganizowanym przez SMEO oraz przystąpić do quizu. SMEO organizuje webinary w zakresie trzech poziomów wiedzy o faktoringu.
  3. W celu uzyskania Nagrody Uczestnik musi:
    1. uczestniczyć w całym webinarze zorganizowanym przez SMEO oraz przystąpić do quizu przeprowadzonego bezpośrednio po zakończeniu tego webinaru
    2. odpowiedzieć poprawnie na wszystkie pytania zadane w quizie, przy pierwszym podejściu do rozwiązania quizu na danym poziomie.
  4. Nagrodę można otrzymać z tytułu każdego quizu dotyczącego każdego z trzech poziomów wiedzy o faktoringu. Z tytułu quizów na danym poziomie wiedzy można otrzymać tylko jedną Nagrodę.
  5. Nie można żądać wymiany Nagrody na inną lub na pieniądze.
  6. SMEO pokryje ewentualne koszty podatku, który Uczestnik będzie zobowiązany zapłacić w związku z wygraną Nagrodą.
  7. SMEO powiadomi Uczestnika, który wygrał Nagrodę, w terminie 3 dni od jej uzyskania oraz przekaże mu Nagrodę w ciągu 7 dni w sposób ustalony z Uczestnikiem.
V. OKRES OBOWIĄZYWANIA PROMOCJI
  1. Promocja rozpoczyna się dnia 01.03.2021 roku o godzinie [00:00:01] i obowiązuje do dnia 31.12.2021 roku do godziny [23:59:59].
VI. REKLAMACJE
  1. Uczestnik lub osoba, która starała się zostać Uczestnikiem, może zgłosić reklamacje związane z Promocją:
    1. na adres elektroniczny SMEO kontak@smeo.pl;
    2. na adres siedziby lub adres korespondencyjny SMEO.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika lub osoby, która starała się zostać Uczestnikiem oraz opisanie przyczyny reklamacji.
  3. SMEO rozpatrzy reklamację niezwłocznie po jej otrzymaniu, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
  4. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji, SMEO może zażądać dostarczenia dodatkowych informacji lub dokumentów.
  5. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpa¬trzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 – dniowym, SMEO w informacji przekazywanej osobie, która wystąpiła z reklamacją:
    1. wyjaśnia przyczynę opóźnienia;
    2. wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy;
    3. określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpo¬wiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  6. Odpowiedzi na reklamacje SMEO udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Na wniosek Uczestnika lub osoby, która starała się zostać Uczestnikiem odpowiedź może być wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Promocja podlega prawu polskiemu i zgodnie z nim będzie interpretowana.
  2. Promocja nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez SMEO, chyba że SMEO wyraźnie zaznaczy inaczej.
  3. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestników Promocji zostały zawarte w „Polityce przetwarzania danych osobowych w zakresie świadczenia usług faktoringowych”, która znajduje się na stronie www.smeo.pl.
Złóż wniosek online